If you could..

Would you?

Jag gjorde klart loggen. Sen öppnades glassen alldeles av sig själv.


Idag har det även gått precis 1 år sedan min senaste operation.
Det har gått väldigt fort, med många nya förändringar. På gott och ont, mest gott ändå tror jag.

Ibland har jag nog stått och balanserat vid en avgrund och tänkt
''Jag kommer aldrig att klara detta''
Kanske någon vacker själ som dragit tillbaka mig i sista sekund? Det vill jag tro.
Trots komplikationerna detta fört med sig så har jag vuxit, som person.
Jag är stark. Jag kanske snart kan börja tro att jag är odödlig igen,
Precis som när jag var liten. 

Jag har börjat uppskatta små saker i livet jag inte ens lagt märke till tidigare.
Jag kan uppskatta romantik.
Något jag aldrig trott om mig själv. Det har bara varit en massa knepigt dravel.

Fjäderlätta berörningar och ömma vackra kyssar klingar fint.
Jag vill känna dina armar runt min midja.






,senare,typ nu. va mysigt.. det dödade precis romantiken som bubblade upp i mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är FETT STARK!! Och du är fett cool... Och det där ser fett läbbigt ut! xD

2010-01-28 @ 22:25:30
URL: http://minaminuter.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmm.. vad har du gjort?

2010-01-30 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0