Jag är faktiskt lycklig, riktigt lycklig.

små saker, som hur du drar handen genom mitt hår precis innan jag håller på att somna.
Sättet du ser på mig. Ditt breda leende och ditt underbara skratt.
Du gör mig lycklig.


Barfot grönögd själ.
Jag måste stå upp, sträcka på mig.
Jag lindas in i mina egna drömmar.
I andras med. Ända tills man inte kan skilja på början och slut, med en viss rädlsa.
Också.

Livet är ett oskrivet blad, men jag ska inte glömma mig själv.


Jag har förövrigt haft jätterolig dag med Mirja och Ida idag, även fast
filmen avatar sög riktigt hårt.

Kommentarer
Postat av: Ida

ÅH VILKEN BRA FOTOGRAF!!!! Kan jag få hennes nummer? ;)

2010-01-17 @ 21:38:27
URL: http://minaminuter.blogg.se/
Postat av: ida

älskar din bloggissss

2010-01-20 @ 21:22:23
Postat av: ida

hähe, från ida w alltså (a

musikstopp.blogspot.com :)

2010-01-20 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0