My heart beats like timpani drums.

Jag kan jag också, tror jag..

Jag

Namn - Rebecca
Piercingar - Nej, förutom öronen då. Men funderar starkt på ögonbrynet. Då skulle jag nog bli strypt.
Tatueringar - Ingen ännu.
Längd - 168-169 skulle jag nog tippa på numera.
Skostorlek - 36
Hårfärg - Brun, Får inte bli svarthårig :o !
Är du kär i någon - To soon to tell, Men jag gillar någon.
Önskar du att du bodde någon annanstans - Visst, det händer ibland men jag trivs faktiskt i den här sketna hålan!
Tänker du på självmord - Not at the moment no! haha.
Tycker andra att du är attraktiv - Det vet jag inte, kan inte se varför dom skulle.
Dricker du - Det händer, Jag drack vatten för 5 minuter sen.
Använder du droger - nej.

Vilket shampoo använder du -  Det som finns i duschen, som kanske inte luktar kille haha.
Vilken parfym använder du - DKNY, gröna, fast nu har jag bytt med mamma så jag har den rosa nu.
Vad är du rädd för - Närhet, och att inte räcka till. hur underbart närhet än må vara så är jag livrädd. Det visar sig alltid vara värt det iallafall. 
Gillar du att tvätta - Det kan jag inte påstå. Men jag gillar nytvättade kläder hehe.

 

Din första:
Operation: Min första var ögonen, och gråstarr. Det är snart dags för den 6e och jag börjar gruva mig lite igen.
Första piercingen: Men typ öronen ? så tråkigt.
Första priset: Jag har faktiskt ingen aning. Jag har aldrig gillat att tävla för när jag gör det så blir jag så inne och FÖR tävlingsinriktad och skitförbannad om jag förlorar. heh.
Första sporten du började med: Dansat Linedance har jag gjort haha! Men det kanske var fotboll?
Första husdjuret: Katt, som rev mig över hela ansiktet och armarna så dom skjöt stackarn.
Första semestern: .. Mitt minne sviker mig tror jag. Danmark kanske ? alltså utomlans iaf.
Första konserten: KENT, östersund typ 03-04 ( Måste det ha varit mirja, för jag var tillsammans med albin då :o) Vi hade iaf VIP biljetter och fick träffa dom sen :') haha.

 

Just nu:
Äter du: ingenting.

Dricker du: ingenting.
Ska du: Lyssna på musik och grubbla lite kanske,
Lyssnar du på: Tuesday's gone - Lynyrd Skynyrd.
Väntar du på: Att det ska bli kväll så jag får gå och lägga mig igen.
Tittar du på: ''du'' i den meningen.
Har på du på dig: Mjukisbyxor, Linne, Stor tröja, Underkläder, Tjockstrumpor och tofflor.

 

Din framtid:
Barn: Jag vill ha tvillingpojkar! Synd bara man inte kan få bestämma sånt.
Giftemål: Det vet man aldrig.
Karriär: Förhoppningsvis någonting inom musik. Annars vill jag vara lärare. Musiklärare.

Har du någonsin:

Kysst en främling: Nje, I don't kiss strange people.
Tappat bort glasögon/linser: Haha, ja.. Jag glömde dom på siba när jag var liten! Men hemma har jag också förlagd glasögonen x antal gånger.
Brutit ett ben: Nej. Chockerande nog så som jag ramlar och far. 
Rymt hemifrån: Jag och Mirja rymde nog allt till skogs när vi vart sur när vi var små!
Röntgats: Ja, Datamonografi fy i helvete, aldrig igen. Hoppas jag.
Gråtit när någon dött: Det är nånting jag är riktigt dålig på. Jag kan inte gråta om jag får höra någon dör. Jag därimot börjar gråta om nån nära gråter.

Ljugit för någon: Det har jag nog ja.
Varit i slagsmål: Back in the days ja haha!
Blivit arresterad: Nej


Tror du på:

Gud: Nej jag har då aldrig fått en bra anledning att tro på honom.
Mirakel: Jag vet inte. Jag hoppas att de finns!
Aliens: Haha jag säger som mirja, nej inte det som betraktas som ''aliens'' Men jag tror också det finns NÅGONTING där ute. 
Magi: Nej.
Himlen: Nej jag tror inte de.
Tomten: Det var en idiotisk fråga haha.
Änglar: Hm, jag vet inte.

 

Senaste:
Film du hyrde: Jag har ingen aning! Det var bra längesen.
Film du köpte: Det minns jag inte heller haha gud vad minnet sviker en ibland.

Låten du lyssnade på: Lookin' out my backdoor - Children of Bodom ( Därimot tror jag jag föredrar orginalet liiite bättre, men ändå skön version!)
Låten du hade på hjärnan: Nu är det fredagsmyyys..
Personen du ringde: Oj jag vet inte jag ringer inte folk så ofta tror jag.
Program du tittade på: Avsnitt av House.
Person som du tänkte på: Mirja bara för hon hade skrivit mig här på sin såg jag nu :')

 

Favorit:
Mat: Dålig på mat.
Låt: Det är svårt att utse 1 favoritlåt.. Dire Straits - Romeo & Juliet är aldrig fel.
Sak att göra: Sjunga.
Dryck: Vatten
Bil: Det vore nog någon som rullar framåt iaf.

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: 0
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag hoppas inte för många. Då blir jag ledsen. 
Personer från grundskolan du har kontakt med: Det är väl rätt många fortfarande haha?
Ärr du har på kroppen: Det är inte så jag har räknat dom? men ja det är några stycken.

 

Senaste:
Tidning du läste: Typ Serierna i Lt hehe
Personen du fick mail av: AllPosters.com
Personen du fick brev av: IDA OLSSON SKICKADE ETT JÄTTESÖTT JULKORT TILL MIG ! (L)

Personen du fick sms av: hm, Inkorg = tom, men ja det var pappa som undrade om jag skulle med till sundsvall imorgon.
Saken du köpte: En ny bra inspelningsmikrofon.

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Vaknat och druckit vatten och suttit vid datorn och lyssnat på musik. Längtat efter att gå och lägga mig igen.
Var det kul: Det kan jag inte påstå?
Hur tidigt stiger du upp: Halv 2-2 klev jag upp idag.
Gillar du att slåss: Nej inte på riktigt, slåss på låtsas är kul :')
Vad ska du göra ikväll: Försöka sova vilket kommer vara lönlöst, jag måste nog åka och hämta piller hos mamma.
Är du seriös: Ja det är jag, men jag är ofta väldigt oseriös också.
Var har du ont: I revbenen av alla ställen ?
Använder du hårspray: Nej oftast inte.
Kan du stå på händer: Jag vet inte längre, jag kunde förut iallafall. Men inte så länge haha.
Håkan Hellström eller The Ark:  hm.. Det där var inte så metal haha.
Salt eller socker: Salt.
Gillar du ketchup: beror väl på till vad haha.
Är du glad nu: Ja det är jag.
Var du glad igår: Ja och jag var ännu gladare igår! 
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja, dom har blivit nått man nästan kan kalla vänner nu ;) lol.. inte ens kul egentligen.
Stockholm är: för stort för mig.
Kan du sjunga: Haha ja det hoppas jag, annars borde jag bli utkickad från musiklinjen ;)
Mer värt än guld: Musik, och Min familj.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner!!!!!
Ett land jag helst vill besöka: Det är många! 
Påsar: Typ Ica's ? haha vilken fråga?
Ska bli skoj: att dö nångång. Nej men jag ska vara med mirja imorn det ska bli kul!
Ska inte bli skoj: Opereras igen, och vara borta från allt och alla och musiken, i typ en månad. Men förhoppningsvis får dom till min hörsel litegrann och jag får ännu större chans att utvecklas mer i musik. 
Sparar till: Inte vet ja haha. Sparar för det är bra att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0