Det är ju så självklart.

Det är så fint med vänner som man har hängt med sedan man var liten. Såna som man blir glad utav att träffa. Man brukar ha dom runt omkring sig dygnet runt, alla dagar. Men som man sedan när man blivit äldre bara träffar ibland.

Jag blir så  fascinerad av min bror. Han håller fortfarande ihop med sina barndomskompisar fastän dom är 20 nu. Fastän ena flyttade till Sundsvall, och snart också flyttar till Lund.

Och jag har ju Mirja.
Ända sedan vi sågs första gången på dagis och frågade : vad heter du? Och hur vi stökade ner i lekrummet och vägrade städa. Hur vi målade våra naglar chockrosa och hur vi spelade in (proffs)filmer med din mammas videokamera.

Det är ju så självklart!
Egentligen.
När man är.
Bästa Vänner.


Kommentarer
Postat av: mirja

ja, du har ju mig.

jag älskar dig, hur cp du än kan vara och du älskar mig, hur många crazy-katt-miner jag än gör, för du är du. Vi kommer också vara som jimmy and tha gang när vi blir 20. Fast ännu bättre, vi kommer inte tappa bort varandra! Även om jag blir famous och du blir musiklärare i hammarstrand :) <3

2010-07-25 @ 13:23:42
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0