Jag är tillbaka.

Från ett mycket bättre ställe. Hem.
Men jag går en liten promenad. Kapslar in mina förvirrade tankar, och gör dem hela igen. Jag saknar redan asfalten (vad händer med mig? Börjar jag bli lite av en "storstadsfjolla"?) Jag saknar att undvika att trampa på A-brunnarna.

Träffade en gammal vän idag, hur har du det? Funkar livet? vädret är bra härligt idag! Musikdagar och jobb. Jobb jobb.. Du har längtat efter sommar, varma ljusa sommarnätter, minns du dem?
Sockersött så som jordgubbar och mjölk.

Men nu, tillsist, efter allt detta svamel (hallå, är du kvar?)
Vi blev fotade på Krantz challange i fredags, och har lagt upp oss på hemsidan nu. Mer bilder finns här:
http://www.usabil.nu/KranztChallenge/repotage.asp

Kommentarer
Postat av: Douglas

Vad jobbar du med?

2010-07-07 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0