Klart som fan han sällan ses le

När man känner sig ensam, melankolisk eller vemodig.
Eller, smart?
Glad.
Sliten och nere. Har lust eller olust.
Då kan man lyssna på Brad Paisley. Han har något för alla humörsvängar!

Eller på fina musikaliska vänner, kusiner, och hjärtevänner. Jag saknar mina musikvänner och jag behöver hänga med er! Spela musik, lyssna på flummiga historier, skratta ihjäl oss tills vi nästan kissar på oss. Det behöver jag.

Förövrigt har jag en spelning på lördag, informerad om detta blev jag ikväll. Trans-Toves fel.
Men jag gillar dig endå.




Kommentarer
Postat av: ingen trans

hehehehe min moder vart typ sur på mig för jag inte hade sagt något. var ju fan hundra på att jag hade det! weeeeeell welll, ringer dig sen. vi åker troligtvis på morgon. PUSS

2010-07-16 @ 18:55:06
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0