Oscar, Oscar

Med brunt lockigt hår och busigt leende.
Vem är du?

Världens bästigaste Tony fyllde 40 igår men tårta fick han ingen förrän klockan tio igårkväll. Musikcafét var bra och jag saknar verkligen att sjunga med dem, och med Stina! Herregud, jag blir lika tårögd varje gång hon sjunger. Fast jag är förberedd?

Nåväl, ikväll blir det Crantz Challange och jag hoppas att alla ni med FINA bilar stället upp i tävlingen! (Jag lovar att rösta på er!)
Och Imorgon är äntligen dagen här, Backtävlingsdagen och cruising. Jag som vanligt jobbar i insläppet, och kommer antagligen försöka pracka på att köpa några tröjor. Och det ska bli en fin dag. Finare hade den varit om Kapten Mysbyxa hade kunnat komma. Men jag får segla till honom senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0