These guilty feet has got no rhythm

Tingelingartat rörde han mitt hjärta dock jävlas allt tekniskt med mig idag.

1. VAD HETER DU?
- Rebecca

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
- Svart

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
-Radio, jag lyssnar på när Christoffer spelar!

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
-Var på födelsedagsmiddag för min bror

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
-Nudlar

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
-Det var grått och tråkigt, men det har spruckit upp litegrann nu

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
-Douglas "Doggybag" Lundqvist!

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
-Ögonen tror ja, om inte leendet.

9. BERÄTTA EN SAK SOM INTE VI VET OM DIG!
-Eh, Jag har ärr på mina armbågar efter att ha slagit i kärringnerven lite för många gånger.

10. HUR MÅR DU IDAG?
-Jag mår bra nu iallafall, och bättre kommer det bli!

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
-Jag vet inte, men vatten går ju inte att leva utan så.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
-Imorse var det inte vin iallafall.

13. FAVORITSPORT?
-Jag+Sport= bad combo.

14. HÅRFÄRG?
-brunt

15. ÖGONFÄRG?
-gröna

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
-solnedgång!

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
-Lillebror Roine - 7 år
Lillasyster Mirja -16 år
Lillebror Sebastian - 16 år
Storebror Cristoffer - 18 år
Storebror Jimmy - 20 år
Storebror Alexander - 21 år

18. FAVORITMÅNAD?
-Juni, eller Juli. Juni tror jag.

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
-Valentine's day, Nej nu ljög jag, jag såg the hungover imorse, men jag somnade.

20.TUR NUMMER?
- Jag vet inte, jag får ångest av att välja 1 nummer.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
-Fredag!

22.FAVORITHOBBY
-Musik, så sjunga och spela.

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
-Haha antagligen!

24. FAVORITLÅT(ar)?
-Stairway to heaven, helt klart.

25. SOMMAR ELLER VINTER?
- S O M M A R !

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
-Både och!

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
- De får göra precis som de vill.

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
- ehm Moa kanske. Jag har ingen aning, don't care heller faktiskt.

31. HAR DU ELLER KÄMPAR DU MED NÅGON SJUKDOM?
alltså.. Ja.

32. HUR BOR DU?
- At the moment, hemma hos min far, annars hos min mor, annars bor jag ute på frösön.

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
- Jag läser inte böcker

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
- Jag har ingen, eller.. den är rund?

35. FAVORITSPEL?
- Haha typ super mario!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
- Ja det kan jag, alldeles precis!

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
- Jag vet inte om jag lyckas när jag försöker men jag vill ju tro att jag kan det.

38. ÄR DU ROMANTISK?
- Hade du frågat mig det för ett år sedan så hade jag sagt tvärnej. Men, jag måste nog överväga det nu. Jag tror faktiskt att jag är det, innerst inne.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
- Ja, jag är ju inte olycklig iallfall.


40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
- Imorgon ska jag vara med Fredrik, åka buss och sedan vara med min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0