Don't defend what's not attacked

Jag gjorde en ganska rolig upptäckt idag när jag satt och plattade håret och lyssnade på en live-skiva med John Fogerty som jag ägt sedan jag var liten. Under sista refrängen på "Bad moon rising" så sjöng han : There's a bathroom on the right istället för: There's a bad moon on the rise.
...Tror jag.

Dagens läxa blir i alla fall att inte stressa och springa runt som en tok utan att ha ätit någonting på hela dagen. Mitt uppi allt packande, hårplattande, klädvikning, duschande, benrakande (haha!) så sa kroppen nej och gav mig en blackout och jag ramlade ihop.

Så, när ska jag komma ihåg att min kropp är klen och tål inte så mycket?
Svar: Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0