I'm a coward, so I ran from the fight

Vet ni? Jag är hemma nu. 02:30, fast jag har varit hemma en liten stund nu. Göteborg/Danmark/Skara var trevligt och jag träffade en pirat.
En pirat som tog av sig hatten för mig.

Nu
Vill jag gömma mig. Fly landet. Fast, det känns skönt att vara tillbaka på "landet". Jag vill skriva musik, sitta uppe hela nätterna för det är då inspirationen flödar som mest. Jag ska skriva, om er, om livet.
Om oss.

Ni eller livet är inte skyldiga mig någonting.
Jag fick livet, sedan får jag klara mig själv. Men.
Jag är van, och har förmågan att verka helt jävla orörd.

P.s

Jag har under de här 2 veckorna åkt över 400 mil, I BIL. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0