Shout it, shout it out load

Hemma från Stockholm.
Kiss var så sjukt bra. Paul Stanley var cool och åkte linbana ut i publiken medans han sjöng "I was made for lovin' you" Sedan var Gene Simmons ännu coolare och dregglade och spottade innan han hissades upp i taket och sjöng min all favorite "I love it loud"

Fick stanna upp i allt hoppande och skrikande och fundera på om jag drömde eller om jag verkligen stod där, så pass nära Gene att jag nästan kunde rycka honom i tungan.

Jag har hittat ett paraply också, äntligen!
Ett genomskinligt med röda prickar.
Det var fint.
Och retro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Retro I like, and Kiss to! :)

2010-06-18 @ 16:06:40
URL: http://elinjohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0