Two can't keep a secret, if one of them is dead.

Om jag fick välja, så skulle jag vilja veta vilka ni är när ni inte är hos mig.

Liseberg var vi på idag, blev träffad av spottande snorungar och sparkade in tån i en stor sten (ännu skönare är det med gladiatorsandaler). Jag åkte stort sett bara barnkarusellerna med min lillebror eftersom jag är alldeles för feg för de stora. Mirja tvingade mig dock att åka en gunga som praktiskt taget gungade oss rakt upp och ner.
Och det var döläskigt!

Imorgon klockan 9 bär det av till Danmark.
Så härifrån kommer det inte bli mer bloggande, och inte särskilt mycket sms:ande heller, möjligtvis till de vackra själar jag alltid tycker är värda ett.
"J, älskar dig."
Gulligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0