2 månader.

Med älskling idag ♥

Vaknade inatt utav en väldigt ond och dunkade känsla i mitt öra. ''Det bådar inte gott'' tänkte jag.
Somnade om efter många varv. Vaknade med samma känsla. 
Fick ställa in dagens planer. Ta en ipren och gå och lägga mig igen.
Det är faktiskt bättre nu så jag slipper antagligen sjukhuset!

Jag drog upp persiennerna (det finns faktiskt en värld utanför dem) och vart glad.
Av solen som sken.
Av en ekorre som skuttade förbi.
Den var söt.
Sen vart jag arg.
Jag ville inte vara hemma idag.
Irriterad.
Över misslyckade slagsmålscener på ''våra bästa år'' 1 slag i magen och han dog.
Det var klent.
Mycket.
Klent.



random.
random. random. random. random. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0