39 stycken taklampor.

Fanns på Kastal.

Tog och somnade en stund nu. Hanna ringde och väckte mig och fråga om jag ville ha pannkakor. Ja-a.
Tyvärr så är jag obotligt trött och har en smällande huvudvärk.
Hungrig också. Eftersom jag inte har någon mat hemma.
Men snart kommer Hanna med räddningen då. Va bra!

Tröttsam vecka. Trött Idag.
Trött igår.
Igår vara alla trötta.


utslagna efter ''12 km'' på isen.. Vi fuskade och gick typ 3.

Nu när jag är igång tänkte jag ändå ''langa'' bilder som jag inte haft ork att lägga upp ännu. Men skulle ha lagts upp för en tid sedan.









utslagna vänner. Minipoliser och pippi. Matkonsverk. Söttove.
Arg Elin. Fruktsallad. Knepig Ida. Fika. Mirja. Hippiesar på golvet.

Fan vad jag kommer att sakna er. Jag tycker OM er så mycket.

Kommentarer
Postat av: clover

jag saknar dig redan systeryster! <3

2010-03-25 @ 21:00:16
URL: http://mirjakupari.blogg.se/
Postat av: AnnaBanan

Haha, det ser seriöst ut som vi sprunigt ett maraton och inte kommer kliva upp igen. :P

2010-03-25 @ 22:52:33
Postat av: tove

VADÅ SAKNA!??? JAG FÖRSVINNER ALDRIG <3



(och faaaasn vad jag vart sugen på fruktsallad nu. haha!)

2010-03-26 @ 21:19:45
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0