adhdadhdadhdadhdadhdadhd

I can't do everything,
But I'll do anything for you.

Dåligt med sömn inatt igen. Verkar som jag måste börja med sömntabletter igen.
Klev upp onödigt tidigt. Hade en onödig riksdagsdebatt idag.
Onödigt kallt.
Dåligt att jag inte kan träffa älskling ikväll. Dåligt att det är måndag.
Dåligt att det är tisdag imorgon.
Dåligt att jag ska ha utvecklingssamtal imorgon. Bra att jag får träffa mamma.

Nu ska vi inte väga bra och dåligt här men. Lite mycket dåligt just nu.
Slog mig att det var min sista måndag på vittra på ett tag. Min sista vecka.
Varför hänger jag inte med i svängarna nu för?

Nu ska jag gå och äta luft. För det är det enda jag har hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0