Alla är vintertrött. (Vinterledsen?)

Vakna!!
Sommar, Sol, Sena sommarnätter är bara runt hörnet ! (Kan vi iallafall hoppas på.)
Jag skulle vilja kunna plocka fram maj och juni ur en liten ask.

Det där med vinter. Är inte helt min grej. Kallt. Och jag har lite för dålig balans för att halka omkring på is.
Isen.. Kanske håller klumpiga brottslingar borta från din uppfart. Om du inte gråter.
Det finns salt i dina tårar.
Salt.
Som gör vägen upp till dig gångbar för alla.
Det vill du kanske inte.

Jag är lite arg och glad på samma gång nu.
På en dum lördagkväll.
Muntert.


Kommentarer
Postat av: Anders

Jag gick på asfalt för första gången idag på jättelänge :D superexalterad

2010-03-13 @ 23:34:11
URL: http://n-icha.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0