Älskar

Stort ord.
Meningsfullt ord.

Folk borde sluta kasta runt ''Jag älskar dig'' som om det vore en tennisboll.
Jag blir nästan arg. När folk som känt varandra i en vecka eller två säger : ååh jag älskar dig puss snuttigull.
Eller till alla dom känner? - kan ni möjligtvis älska varenda ''vän'' på facebook? Som du förövrigt hatade igår? You don't know what love is.

Ja. Vad fan vet dom? Det betyder så mycket mer än så.
Det är svåra ord för mig att säga. Det går bara att säga det till dom du verkligen älskar.

Förstör inte meningen av de vackra orden.
Vad ska vi använda oss av sedan? När orden är överkörda?
''Jag älskar dig'' Är faktiskt en glaskula. Tänk på det!


Hör ni orden från mig så vet ni att jag verkligen menar dom.
Så det så.

Kommentarer
Postat av: ida

ååh, så himla rätt rebecca!

2010-03-12 @ 15:45:16
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sagt till din pojkvän att du älskar honom?

2010-03-14 @ 12:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0