Hur han spelar min favoritlåt

vackert och det går rakt in i hjärtat. Hur kan jag inte släppa en tår?
Fast fort måste jag torka bort den. Jag gråter ju inte.
När någon ser.

Jag är slut.
Trött och sne.
Jag ska försöka göra mig själv på bättre humör.

Försöka och vara lite kreativ. Kanske skriva en lite svårlyssnad låt?
Något måste jag ju göra!
Ibland är det bara inte så jävla lätt att inte vara en bitterfitta.
exempelvis när teatersminket inte vill tvättas bort med endast tvål och vatten. Eller när alla är allmänt dum i huvudet. Försvinn!
Från mig, dig, oss. HÄRIFRÅN.

(o)respekterad. Av alla.
Det gör faktiskt ont. Lite överallt faktist.


bildlöst blev det också. Så charmig är jag mot världen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ida

Respekterad. Söt. Underbar.

2010-03-03 @ 20:55:06
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0