Låt oss simma in i dimman!

Ikväll blir det musik direkt och sedan firande av min vackra pojkvän som fyllde 17 förra lördagen!

Nu är jag nyduschad.
Håret ville för första gången på ett par veckor samarbeta. Men eftersom det snöar ute (IGEN!) så kommer det vara lika ofixad ikväll när jag kommer fram.

Jag fryser, det var kallt imorse men snön gjorde det kallt igen. Jag har ätit på tok för lite idag. Men jag har ont i magen och är nervös. Varför vet jag inte riktigt?
Kanske borde jag slänga i mig nån mat. Eller jag SKA rättare sagt. Man står sig inte en hel dag på flingor och mjölk till frukost och ett äpple till mellanmål. Nej. Det vet till och med jag.

På återseende!
Pussmun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0