Micken lyser grön,

och gitarren skriker kör.
Det går inte så bra. Som alla andra dagar. Att spela in alltså.
Jag hatar att höra min egen röst. Men igen vem gör inte det?
Men.. den är bara.. Lömsk. Låter inte som jag vill.

Jag gick på en promenad idag. Så långt man kan komma på frösön utan att gå vilse iallafall.
Solen gör mig glad. Mycket gladare än igår. Inatt..
Jag vaknade cirka 7 gånger totalt. Varje gång utav en ny dröm.
Så inatt har  spelats allt i mellan skräckfilm till romantisk komedi i mitt huvud.

Jag saknar världensbästaochunderbarasteochickesärskivnafredrik också.
Hoppas att vi ses ikväll ♥

Och förresten!
Ursäkten godtagen anonym. Jag blir bara så frustrerad av att inte veta vem du är.


those happy days.
Jag saknar min syster också.
Måste jag
Tillägga.

Kommentarer
Postat av: mirre

ja saknar dig superduper mycket. <3

2010-03-23 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0