ojdå.

Blåste iväg till Sundsvall idag med min kära mor. Så som många andra. Jobbigt folk. Dom är bara i vägen och vet inte hur man parkerar! Idioter.
Ola var också där. Trallade lite till playbacken. Fångade inte särskilt mycket av min uppmärksamhet iallafall.
Synd för honom.

Såg en levande Barbie. Vilket förresten slog mig! Riktiga Barbiedockor ska vara snälla och inte bitchiga och blåsta? Så var iallafall Barbie när jag var liten. Stackars Barbie. Dom har förstört hennes rykte.

Det är synd om alla idag.
Alla utom mig.
För imorgon får jag träffa älskling.
Jag längtar!

Hejdå Ulf Lundell
Du kan väl lyssna på lite Ramones?
It will do you good!
Då kan jag lyssna på dig.


Kinaris och Pannkakor?

♫♫♫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0