where did everybody go?

Kvar efter gårdagens bravader är bara Douglas surstrumpor. En massa disk. 
Trevligt sällskap.
Lutar åt att bli en alldeles ensam lördagkväll igen.
Gitarren är den enda som gör att jag inte känner mig helt ensam nu.
Men den sjunger bara sorgliga toner. Tyvärr.

Jag blir så bortskämd av att sova tillsammans med älskling.
Då allt känns så tryggt och underbart för en stund.

Sova ensam är svårt. Låste jag dörren? Ja, jag har redan kollat det 8 gånger.
Ljudet av någonting hårt som tappas i golvet uppe hos mina grannar får mig att resa mig fort som ögat. Tända alla ljus. Kolla så att allt står rätt till.
För att sedan ligga med tårar i ögonen och inte kunna somna på flertal timmar. 

Blottlagd själ. Utpekad. Oj.

*bild så det inte blir så tråkigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0