Den 30 dagar långa listan.

Dag 03 – Mina föräldrar

Jag har nog som de flesta, världens bästa föräldrar.
Min mamma jobbar som dagisfröken fastän hon är utbildad lärare. Hon äger också ett eget företag då hon masserar. Hon använder ibland sina kunder som levande voododockor då hon trycker nålar i dom. Min mamma är bäst i världen på att massera. Och så är hon jätteduktig på att sjunga.

Min pappa är elektriker och han kan laga allt. Precis som pappor ska göra. Kan inte pappa laga något, då är det trasigt på riktigt! Han har världens bästa musiksmak och älskar att diskutera musik. Och så är han väldigt omtänksam och precis som jag, väldigt viljestark!

Min mamma och min pappa är världens bästa mamma och pappa.
Enough said.


Kommentarer
Postat av: mammsen

Du är bara BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3

Love U 4ever!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-18 @ 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0