Den 30 dagar långa listan.

Dag 02 – Min första kärlek

Det känns väldigt utlämnande och ärligt den här ''listan''.
Faktiskt.

Jag måste för det första berätta att jag blir inte kär lätt. Jag är väldigt svårflirtat och det krävs väldigt mycket för att få mig berörd. Men min första riktiga kärlek är faktiskt Fredrik. Jag är fortfarande i chocktillstånd över hur lätt han fick mig på fall. Hur snabbt det gick, och hur rätt det kändes, ändå från första stund. Den bästa kvällen någonsin är första kvällen jag träffade Fredrik, på riktigt. Den kvällen kommer jag aldrig glömma.




Kommentarer
Postat av: mammsen

Oh, gumman! Du är kär, på RIKTIGT!! Puss!

2010-11-15 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0