Min dag var inte över än.

Precis när jag klivit ur duschen hör jag hur det knackar på dörren. I panik så börjar jag fundera på vem det är som tänker knivdöda mig nu? Jag kastar iallafall på mig en stor t-shirt och öppnar dörren. Men där står ingen yrkesmördare i svart hoodtröja, Utan en väldigt lång man med ett stort flin på sina läppar, och han ursäktade sig för att ha stört mig mitt i duschen.

Han var i vilket fall inte vilken man som helst.
Han var en jättetrevlig homosexuell brandman som tänkte informera mig om bränder och vad jag ska göra ifall att det skulle börja brinna. Förutom att krypa på golvet och springa ut.
Tänk vilka trevliga karlar det finns!

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHA åh vad fint! Men ofta han bara: "Hej, jag är en homosexuell brandman!" eller vadå?! xD

2010-11-16 @ 22:50:13
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0