Nu ni!

Jag gör som Mirja och kommer under de närmaste 30 dagarna följa den här listan och skriva en sak om mig själv varje dag.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Dag 1. Om mig.
Jag heter Rebecca och är 17 år fast jag ser mig själv som 7, 17 och 70 bast samtidigt. Jag går musik och jag älskar att sjunga och skriva.
Jag svamlar mycket och älskar att mysa.
Jag fryser jämt och ständigt. Fråga alla jag känner!
Jag halkar väldigt ofta nu när det börjar bli vinter eftersom jag fortfarande är ovan isfläckarna.
Jag anser att jag är bättre på att lyssna på andra än att själv prata. Jag tycker om att hjälpa andra. Ibland lite för mycket.
Jag har väldigt svårt att komma till ro och kunna somna. Förutom när jag är med Fredrik. Ibland så somnar jag faktiskt på honom.
Jag älskar Dire Straits och Mark Knopfler. Local Hero är den bästa låten någonsin.

Sen kan ni klicka på min bild här till vänster och få min korta fina beskrivning av vem jag är.
Den duger egentligen bra.

Kommentarer
Postat av: ida

ÅH. den tror jag att jag så småningom kommer att sno! :D

2010-11-15 @ 00:35:22
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0