Allt för min syster.

Inte som igår. Inte som imorgon.
Men ändå likadant.


Jag saknar dig. Jag saknar att få träffa dig varje dag. Jag saknar att dela mina
morgonfunderingar med dig. Diskutera vad fula kläder vi ska ta på oss, dagen till ära.
Jag saknar att sminka oss fula och gå bus eller godis med min bardomscrush och bror.
Jag saknar att spela in fula filmer som vi sedan kunde skratta gott åt. Jag saknar att
leva med min bästa vän. Jag saknar våra postlådor som vi hängde upp utanför våra
dörrar. Jag saknar våran dansperiod. Våran hästperiod. Våran sugababes period.

Vi har upplevt så mycket mer än vad vanliga bästa kompisar har. Vi var tjuriga
dagisbarn som aldrig ville städa upp. Vi skickade kärleksbrev och spöade den största
killen på dagis. Vi byggde träkojor och spionerade på våra grannar. Vi levde tillsammans.
Vi lever tillsammans. Jag lever genom dig. Men från att ha bott 5 meter ifrån varandra till
20 mil känns ibland väldigt tungt. Men jag tänkte bara säga att jag älskar dig.
Och att jag saknar dig hoppas jag har framgått. Älskade lillasyster ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint ..

2010-10-30 @ 20:05:25
Postat av: Anonym

älskade, älskade du. Jag saknar dig mer än någonsin! Men vi ses på onsdag älskling! Du är bäst i hela universum! <3

2010-10-31 @ 23:12:46
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0