Här finns bara vi ska du veta.

Imorse gav jag mig själv en uppgift att utföra under dagen. Det var att tänka något positivt varje gång jag var påväg att tänka något negativt. Och tro mig, det var inte det lättaste jag har gjort. Men det är en väldigt bra början på att bota negativa tankebanor hos oss "neggon". 

Det är ju nästan så att man hamnar lyckochock
När man ser allt ur en positiv vinkel. Fast det är en ganska skön omväxling.
Jag är nog min egen psykolog.


Vi skrev klart barnlåten idag. Vi måste öva in stämmorna och refrängen lite eftersom den ska spelas in nästa vecka. Men gud så roligt det är att skriva musik. Även om det blir barnlåtar av allting.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0