Terapi för själen.

Att må dåligt och skriva musik går verkligen hand i hand. Det är det enda positiva jag får ut utav det, jag blir en riktig hejare på att skriva.
Det är terapi för själen.


Att känna att man kan göra nånting.
Nånting bra.
För mig.
Även om det nu är så att jag endast spelar upp dom för Ida och min mamma så känns det bra att skapat något. För varje låt har sin lilla historia bakom sig.

Jag hittade en väldigt gammal låt jag skrev för några år sedan, bland de allra första. Texten tog mig verkligen tillbaka till hur jag mådde då.
Till vem jag var och vem jag strävade efter att vara.

Ibland kan jag verkligen sakna att bara vara halft komplicerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0