Hemma igen.

Nu har jag blivit utskriven från sjukhuset och har äntligen kommit hem igen. Men jag saknar min fina Fredrik bamsemycket och vill krama om honom tills jag spricker.

Men operationen har gått bra och läkarna låter hoppfulla. Förra benprotesen låg fortfarande kvar men hade farit ur läge, det var därför den inte hade fungerat. Men den tog dom ut och satte in en av titan istället, så nu ska det nog äntligen bli bra igen.
Lite klen är jag fortfarande men det är nästan så att jag jublar för det känns så skönt att få det gjort. Och att det här antagligen ska vara färdigt nu (Det tog ju bara 5 år..)

Och tack för erat stöd och alla varma tankar ♥

Kommentarer
Postat av: ronja

I'm here for yooooou! oooooh!

Du klarar alltalltallt Rebecca, så äre bara :) PUSS!<3

2011-04-08 @ 13:53:46
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0