Kära dagbok.

Ber om ursäkt för den dåliga (icke existerande) uppdateringen.
Jag var nämligen spontan och drog in till stan i torsdagskväll för att mysa, diskutera livet och cykla enhjuling med världens bästa och finaste Fredrik.

Idag har dock bara varit kaos. Jag skulle ta mig ifrån Brunflo till stan så jag kunde åka vidare till Hammarstrand. Men Brunflobussen vart sen och sen gick bussen sönder också så jag missade min buss till Hammarstrand. Hjälpte inte heller att vi bitchade på länstrafiken som "inte kunde göra nånting".
Men Mirja lyckades fixade skjuts åt mig iallafall. En riktig klippa är vad hon är!
André också som erbjöd sig att åka in hela vägen och sedan tillbaka för att hämta mig.

Väl hemma bjöd min kära syster också på god vegetarisk middag och übergoda chokladmuffins ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad I could help!

2011-04-17 @ 07:31:17
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0