I'll treasure you with all I have.

Jag har kommit på vad som är fel med uppdateringen nu.
Det är min dator som är problemet, för det är på den som det inte går att uppdatera.
Så nu uppdaterar jag från hemmaorten tills jag lyckats fixa min dator.

Har precis gått igenom min låtlista inför morgondagen och planerat vad jag ska säga. Även om jag redan nu vet att jag kommer "fucka upp" allt jag ska säga.
Men att vara förberedd är A och O säger min gitarrlärare som gav mig fantastiska råd idag.
Men nu ska jag dricka te och mysa framför tvn med världens bästa mamma ♥

Hej från en nervös tjej.



Kommentarer
Postat av: terese

Fyfan va otroligt vacker du är bruden! Och det kommer gå så jäkla bra imorn, kommer och kikar! :) ♥

2011-04-01 @ 21:06:47
URL: http://thereseutanh.bloggplatsen.se/
Postat av: R

Lovu U stumpan! Du är BÄST fuck the rest!! <3<3<3

2011-04-03 @ 10:47:23
URL: http://ieatkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0