Will that whole mad season knock you down?

Eftersom alla jag känner är så hemskt dåliga på att blogga på helgerna så tänkte jag fylla ut tiden med en lista (eftersom ni inte skriver något vettigt jag kan läsa..) innan det är dags för nästa dos smärtstillande!

Vilken frukt åt du senast? - Jag åt en banan, och jag tyckte inte ens om den. (Känner redan för att avsluta listan..)

hur ofta äter du plockgodis? De få gånger jag orkar köpa! Jag tycker det är ansträngande och köper hellre choklad för enkelhetens skull.

vilket djur hade du varit, om du fick välja? Hade jag varit Rebecca 7 år så hade jag svarat :Häst eller Delfin. Men Rebecca 17 skulle nog kunna tänka sig vara en söt liten kattunge.

tror du att du kommer att få leva ett till liv? Ja, jag tror på liv efter döden!

är du värd mer än andra människor? Självklart inte.

vilken familjemedlem står dig närmast? Min mamma eller min syster!

vad heter du på facebook? Rebecca Traktorn Hansson!

vilket barnprogram är roligast? De gamla! Dagens nya påhitt är sorgliga.

är tjejer eller killar bäst? Alla är bäst.

har du varit på en gayklubb? Nej, men det skulle ju vara trevligt!

äter du kanterna på brödskivan?
Ja, jag äter alltid upp brödkanterna först!

är du vegetarian/vegan?
Nej, men jag skulle helt klart kunna tänka mig att bli vegetarian.

vart hittade du den här listan? På en randig sida.

har du en egen lägenhet? Japp!

vilken kamera har du? Jag har olika, när jag är hemma använder jag mig av Nikon D...(siffra?) I stan har jag min gamla hederliga digitalkamera (som inte är så gammal, den är faktiskt nyast!)

vad vill du bli kallad? Rebecca, eftersom det är mitt namn!

vad hade du hetat, om du fått välja? Jag hade gärna hetat något mer originellt men Rebecca duger ganska fint!

om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? Tjej, annars skulle inte Fredrik vilja ha mig säger han.

vad gör du just nu, i denna sekund? Tänker på om jag skulle vara gay om jag hade varit kille..

vilka sidor och program är du inne på just nu? Facebook, spotify och blogg

hur många timmar sov du inatt?
Det var inte många det eftersom jag vaknar hela tiden av att jag har så ont.

vilken tid gick du upp imorse?
Jag var nog klarvaken runt 6 men tjurade kvar i sängen till 7.

hur många har du på msn?
Jag är väldigt sällan inne på msn nu för tiden så jag vet faktiskt inte.

hur många blommor har du i ditt fönster?
Hemma hos mig så finns det inga eftersom jag bara lyckas döda dom blommor jag får. Men hos mamma står det blommor lite överallt. Bland annat en bukett rosor på bordet.

te eller kaffe?
Dricker lagomt mycket av både te och kaffe!

laddar du ner film/musik olagligt? När mitt internet vill vara snabbt nog för det ja.

eller lyssnar du via spotify? Till mestadels.

är du inne på msn? nej.

vad har du för påslakan?
Ett vitt med blåa krussiduller på.

vart är du just nu? Hos min mamma.

sitter du på en stol från ikea? Öh, jag har ingen aning faktiskt.. Jag tror att det är dyrare datorstol än så!

tuggar du på något, isåfall vad? Ingenting.

när städade du ditt rum senast? Jag städade min lägenhet förra veckan? Mina rum har jag nog inte rört på vääääldigt länge tyvärr..

när träffade du din morfar senast? För någon månad sedan.

vem är du kär i? I världens finaste pojke!

har du nån sjukdom? Inte längre!! (tror vi!)

vad händer i höst? I höst kommer jag börja 3e året på gymnasiet och det ska bli så jäkla skönt!!!

vad är du i stjärntecken? Kräfta

vilken film såg du på bio senast?
Det var säkert New Moon.. Så länge sen var det jag var på bio!

rött och svart eller vitt och grönt? Rött!

frukt eller godis? Jag tycker om både frukt och godis!

vad äter du till frukost? Fil

vilken typ av film gillar du? Romantiska bölarfilmer

och vilken gillar du inte? Skräckfilmer

vilka är din favoritlåtar just nu? It takes time-John Lindberg trio. Jäkligt bra låt!

om du blev gravid nu, vad skulle du göra då?
Jag vet inte riktigt och den frågan tål INTE att diskuteras helt öppet i min blogg.

brukar du tejpa över din mun? Bara när jag verkligen måste hålla tyst om nånting.

var du på dreamhack? Nej, jag var inte fet nog.

hur ser dina strumpor ut, är de sexiga?
Jag är barfota sexybitch

hur ser dina underkläder ut? jag har ingen bh på mig (hihihihi) men mina trosor är svarta!

när blev du taggad på facebook senast? När jag satt på Kebab City med Fredrik och Leo!

detta vill jag göra just nu:
Kramas med min älskling och berätta för honom hur underbar han är.

detta ska jag göra nu: Gå och borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0