Väntar på ett regn.

Jag klarar inte längre att hålla min ilska och min besvikelse inom mig. Jag orkar inte längre trycka ner mina känslor under ytan när de alltid likt en badboll flyger upp och träffar en rakt i ansiktet.

Jag har kastats runt som en ömtålig kristallkula och mina tankar snurrar ständigt i 190 km/h. Men vad du kanske inte vet är att jag ser saker i dig som ingen annan ser.
Och det är fortfarande jag som älskar dig för allt du är.
Bra och dåligt.

Men det jag inte förstår är hur något så vackert kan bryta ner en så hårt, och hur man kan vilja såra den man älskar så djupt?
Min tillit är nere på 0 ännu en gång. Men hur skulle jag kunna veta?
Att jag skulle bli intrasslad och fastna i det här en gång till?

Någongång kommer att vara den sista.
Tills dess,
Får jag försöka hitta nånting som håller ihop mig.

Kommentarer
Postat av: ronja

du förtjänar bättre rebecca, du gör det<3

2011-05-01 @ 23:02:32
URL: http://ronjanorlen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0