God bless the working man!

Tisdagen börjar lida mot sitt bittra slut och jag kan inte föreställa mig smärtan hos de stackare som börjat skolan igen. Själv njuter jag till fullo av mina sista två veckor innan mitt allra sista år på Vittra börjar.

Jag sitter och laddar ipoden full med ny och bra musik medans pojkarna spelar gamla härliga rockklassiker nere i källaren. Imorgon bitti åker vi äntligen ner till Stockholm för att se på den andra mannen i mitt liv, Brad Paisley. Det kommer vara helt fantastiskt och jag kommer inte alls ha tid med någon uppdatering medans vi är där nere. Men jag återkommer så fort jag kan.

Kommentarer
Postat av: maddhpaddh

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) Kramis

2011-08-24 @ 19:25:59
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0