I'm back folks!

Nu är jag hemma igen efter mycket bilåkande och mycket åksjuka. Men Alan var helt fantastiskt igår!
Han hade ett skitbra förband från Nashville som jag måste kolla upp senare, för jag har ingen aning om vad dom hette.

Men så hade vi ju inte särskilt tur med vädret, det regnade mest hela kvällen (med uppehåll just under Alan hehe..) Det var i vilket fall som helst sjöar på vägarna och lera upp till knäna. Converse var INTE bästa skovalet igår kan jag säga.
Och pågrund av det dåliga vädret så var tekniken ur funktion av och till under båda förbanden. Men dom lyckades fixa det till Alan iallafall.
Men trots vädret och våra knallgula regnponchos så hade vi en fantastisk kväll och nu längtar jag som en tok tills jag och älskling ska på Brad Paisley den 24!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0