JAG HAR KRAMAT BRAD PAISLEY!

Vi är hemma igen efter några väldigt produktiva timmar i Stockholm.
Det har varit det absolut sjukaste och bästa dygn i hela mitt 18åriga liv! Brad Paisley var helt fantastisk i onsdagskväll och det var inte långt ifrån tårar under "Water". Och stämningen under "Whiskey Lullaby" kunde inte ha varit bättre.
Efteråt traskade vi glatt hem igen, vi kunde alla konstatera att NU, nu kan vi dö lyckliga!
Igår gick vi runt på ett flertal musikaffärer och strosade och när vi kommer till Hell Stone så står Brad Paisley, i egen hög person där i ett hörn och fifflar med en gitarr.
Självklart var vi tvungen att gå fram och berömma han för gårdagens konsert och han blev faktiskt väldigt glad. Vi stod och pratade med honom ett tag (om vad kommer jag faktiskt inte ihåg..) och sedan tog vi lite bilder och Jag fick min efterlängtade kram!

What can happen in a couple of hours?
NU kan jag dö lycklig!

Fredrik och trummisen Ben Sesar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0