Om jesus och annat crap. Jag får inte gifta mig i kyrkan eller begravas i kyran längre. Okristen. Skönt.

Jag har nu fått en fint litet brev hem från kyrkan där dom godkänner att jag inte längre är medlem i svenska kyrkan.
Att jag alltså inte längre tar del av deras hyckleri.

Jag förstår de stackarna som skrev de texter om Jesus som har hittats här och där. De stackarna fattade väl ingenting.  Men mer synd är det väl om de som läste de reviderade texterna och trodde på det.
Dom förstod väl ingenting heller.

Men hallelujah förfan!



Kommentarer
Postat av: sista'h

snälla säg att du har lösögonfransar, annars dör jag..

2011-08-13 @ 11:11:45
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0