Det enda bestående i mitt liv är kampen.

Tog egna initiativ och gav mig själv kompledigt de här sista 2 dagarna och satte mig på bussen hem.
Julkonserterna och alla extra körtimmar förra veckan har verkligen kört slut på oss.
Lov behövs, och det är nu.
-
Men det är så skönt att vara hemma.
Gosa med valpen och lyssna på min lillebror när han försöker berätta 7 olika historier samtidigt.
Det är nästan till och med julfint hemma. Bortsett från lukten av köttbullar som osar från köket just nu.
Är det något jag verkligen avskyr så är det julmat, julgodis, julmust och enformiga krönikor.
Jag skulle kunna bli julvegan.
Bara så jag slipper det fruktansvärt traditionella julbordet.
Ja, så får det nog bli. Julvegan.
-

Kommentarer
Postat av: IdaTheOneAndOnlyNorberg

Billy's pan pizza!

2011-12-21 @ 17:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0