Mellandagarna är här.

Och det är även rean, de maniska människorna och jag förstås.
Jag och Mirja tog oss en liten roadtrip till Sundsvall och Birsta idag för att fynda på mellandagsrean.
Något jag (som vanligt) inte gjorde. Jag köpte lite" bra och ha" saker som aldrig har nedsatta priser.
Dvs smink och en jävligt tung rockring.
Ni vet en sådan man tränar med alltså.
-
Ikväll dricker jag te och väntar på att min far ska komma hem från jobbet.
Som de flesta vet så är det han och hans team som sköter den mesta elen här i Jämtland.
Och som vi alla vet så har Dagmar ställt till det för oss.
Min käre ledige far som skulle åka skidor med oss hela lovet har tvingats jobba som en tok 16-17 timmar om dygnet för att alla ska få sin ström tillbaka.
CREDS TILL HONOM, världens bästa pappa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0