Fantastiskt, inte en självklarhet

Dag 04 - en vana som du önskar att du inte har

Jag har nog ganska många "vanor" som jag önskar att jag inte hade.
Men jag är väldigt obeslutsam.
Jag kan aldrig fatta ett beslut själv.
•Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag ska äta om jag äter ute utan tar alltid något av vad de andra har tagit. Jag tar till och med vegetariskt om dom andra skulle råka vara vegetarianer.
•Jag kan inte gå före någon utan går alltid bakom någon.
Jag kliver aldrig på bussen först.
•Jag springer alltid hack i häl på mina vänner när vi är ute och "shoppar" istället för att gå och titta själv.

Sen hatar mina vänner mig för att jag hatar att komma försent och alltid vill gå iväg till lektionen tidigare än dom. Men det är ingen dålig vana! Tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0