Hej onsdag, får jag kyssa dig i nacken?

Dag 12 - varför började du blogga

Jag vet faktiskt inte. Till största del tror jag det var för att Mirja min älskade lillasyster bad mig att börja blogga (igen). Antagligen pågrund av mina ibland lite väl starka åsikter om saker och ting. Mest idiotiska ting då såklart.

Men jag har alltid älskat att skriva och jag upptäckte att det var väldigt skönt att kunna skriva av sig här. Det var nog största faktorn till att jag fortsatte blogga. Sedan så tycker jag att man faktiskt ska kunna skriva för att ha en blogg. Det värsta som finns är "Idag så gjorde jag det här blablablabla och det här och blablablabla och idag hade jag på mig det här blablablabla och jag ser tjock ut idag blablalblalbla." Ytliga eller pajkastarbloggare går fetbort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0