Lånar en fin lista av min fina vän Ida!

Dag 1 – Ett nyligen taget foto på dig, och 10 intressanta fakta om dig.

1. Jag valde att låna den här listan bara av den enkla anledningen att jag inte har så mycket att skriva om längre. Melankoliska dikter och texter var min grej och nu när jag mår 100 gånger bättre än på länge så kan jag inte längre massproducera såna texter. Vilket jag faktiskt blir lite deppad över.

2. Jag älskar att sjunga och skriva musik. Det är en frihetskänsla.

3. Jag har varit jätterädd för hissar. Men efter att legat inne på sjukhus ett par hundra gånger så kommer man över den fobin. Nu dras jag mest bara med min enorma scenskräck.

4. Jag är lite av en olycksfågel och ramlar och far till höger och vänster. Skrapar upp knän och får blåa armbågar. Jag har lyckats fått på mig 2 relativa "tantsjukdomar" och opererats 7 gånger och jag väntar fortfarande på min 8e som kommer äga rum i April. Men dom sjukdomarna kan vi tala om en annan gång!

5. Jag brukar dansa på mitt badrum, när dörren är låst. (Såklart)

6. Jag såg "Pirates of the Caribbean" 37 gånger på en sommar (och ja, jag räknade faktiskt)

7. Tidigare så har jag haft stora sömnproblem. Nu kommer dom bara i perioder (och det är jag väldigt glad över).

8. Jag är medial och har fått det förklarat för mig utav ett medium men är för rädd för att utveckla mig inom det området. Jag har en väldigt stark intution också.

9. Efter gymnasiet så kommer jag antagligen plugga vidare till lärare och inrikta mig på musik och engelska. Eller så vill jag bli psykolog.

10. Jag hatar att komma försent.



Kommentarer
Postat av: ronja

Ååh du skulle sagt det innan jag gick och duscha, nu har jag ju tvättat bort den x) sorri :(

2011-02-12 @ 13:36:08
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0