Skapande.

Det blev både jazz och schlager på min och Annas sånglektion idag, det kändes lite karaoke över det hela. Men ibland behöver man bara släppa loss och sjunga Carolas "fångad av en stormvind" så högt som man bara kan.

Jag har införskaffat mig ett par skor också, (ett par man kan springa i alltså) för pengar som jag egentligen inte har. Så nu finns det ingen återvändo.
Imorgon börjar jag och Anders gymma.
Slängde ihop en ganska äcklig middag när jag kom hem. Vart lite ledsen över det men väldigt glad över att avocadon var god iallafall!

Skapade en väldigt fin alliterationsdikt om frosseri idag.
Och apropå skapande så började jag skriva på en ny låt också.
Men jag har fastnat i någonting annat. För stunden.



Kommentarer
Postat av: ronja

Välkommen till biff-livet ;)

2011-02-07 @ 21:56:43
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0