Days like this.

Nu var det dags för sjukstuga i lilla frökens hem.
Jag tror att jag har haft den värsta natten i hela mitt liv. Legat vaken hela natten och skakat och spytt som en jävla gris. Mindre trevligt.

Det är ju bra mycket roligare att vara hemma för att man är ledig. Ligga helt febrig, utslagen och orklös på soffan finner jag ingen större förtjusning i.
Sen vet jag inte vad som är värst, att jag faktiskt är sjuk eller mitt dåliga samvete över att jag missar skolan.

Jag kommer tillbaka såfort jag är på benen igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du verkar ju i alla fall ha en vettig anledning till att missa skolan.... jag försov mig och struntade i den :)

2011-01-24 @ 16:25:05
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0