20110622

Spenderat 5,5 timmar på körskolan idag med att plugga teori. Hejaheja, ska vi klara det här till den 13 juli så gäller det att ligga i!
Sedan gick jag på biblioteket och lånade en bok. Kändes underligt, jag har inte lånat en bok här sen jag gick i högstadiet. Tänkte låna en bok som mamma brukade läsa för mig när jag var liten, jag har ett väldigt svagt minne om den, men den handlade om själen. Jag älskade den boken.
Men eftersom jag inte kom ihåg namnet på den så lånade jag "Pojken som kallades det" Otroligt hemsk men underbar bok. Mirja skrev en engelskauppsats om författaren nyligen så då blev jag påmind om den igen.

Tänkte göra ett ryck och fortsätta måla vedboden också nu innan jag ska till Mirja på middag! Men först...
Te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0