Good news travels fast...

Det blev dåligt resultat på sjukhuset igår, Operationen har inte gett några resultat den här gången heller, precis som jag misstänkte. Så nu spekulerar mina läkare vidare på om det är värt att pröva en fjärde gång och göra samma sak igen eller om vi helt enkelt ska ge upp och jag får fortsätta mitt liv som 50 % döv.

Chanserna för att det faktiskt ska bli bra minskar med varje operation, sa dom. Och eftersom de redan prövat tre gånger så tror dom att det kanske inte är någon större mening.
Men jag behövde ju operera ögonen fyra gånger innan det blev bra också, samma gäller kanske mitt öra!
Fjärde gången gillt då!
Skämt åsido.

Suttit på körskolan mellan 07.30 och 17.00 idag. (Med powernap på 30 minuter.)
Död tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0