Gör en lista och gömmer mig bakom den.


SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Var till Mamma
SMS: Var från min pälskling
Sång du lyssnade på: I feel pretty/unpretty
Gången du grät: i fredags

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Vi dejtar inte direkt här men nej.
Varit kär?: Ja!
Förlorat någon speciell person: Ja, det skulle man kunna säga
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Jag tror inte det, eller jo, en gång!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Jag ändrar alltid favoritfärger efter årstid men tre som alltid fungerar är blå (dock är jag inte så förtjust i blå kläder)
färg 2: Svart
färg 3: Och röd

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat:
Krossat ett hjärta? Gud, jag hoppas verkligen inte det.
Skrattat så att du har börjat gråta?: Nä, eller kanske. Isåfall minns jag inte det.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Träffat och träffat. Njä, inte i år.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, mer eller mindre.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, det är väl vardagsmat.
Kysst en kompis: haha ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: De flesta

Hur många barn vill du ha: 2 eller 3. 2 tror jag.

Har du några husdjur: Jag har en fet katt som heter Fia. Sen har vi väl en hund, en mesig söt liten hund som är rädd för det mesta, så som vatten, får och mörker.

Vill du ändra ditt namn: Njae, har pratat om att ändra mitt efternamn till Frendén dock (Farmors flicknamn) eftersom Hansson är så tråkigt och vanligt.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Min förra födelsedag spenderade jag med Fredrik och min familj och åt alldeles för mycket tårta och hade vattenkrig med min lillebror!

Vilken tid vaknade du idag: har ingen aning, runt 8 tror jag. Jag klev upp då iallafall.

Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på Lost och önskade att jag var med Fredrik

Någonting som du längtar till: Jaa

Senaste gången du träffade din pappa: För en liten stund sen, han är ute med hunden nu!

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det är klart det finns saker jag skulle vilja ha ändrat på, men gjort är gjort och det går inte att göra så mycket åt saken än att försöka strunta i det.

Vad lyssnar du på just nu: Tv'n som jag lämnade på i vardagsrummet..

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja, jag känner bara en Jens, tror jag..

Vad gör dig irriterad just nu: Att min mamma förtjänar en bättre dotter! :)

DU:

Vad är ditt namn: Rebecca (fast på papper heter jag Rebecka, men jag slutade skriva så när jag gick i 3an/4an för jag tyckte det var fult.)

Stjärntecken: Kräfta

Kille eller tjej: Ja, jag är tjej!

Snygg/ful?: Jag är inte snygg, men det finns säkert någon stackare som är fulare än mig.

Hårfärg: Rödhårig är jag nu, men brunhårig egentligen.

Långt eller kort: Längre än medel, men det är väl inte sådär jättelångt för det krullar upp sig eftersom jag har  lockigt hår!

Längd: 168 cm

Vad gillar du gällande dig själv: Jag kan tyvärr aldrig svara på såna här frågor, utan fastnar alltid här så jag hoppar över den

Piercings: Nej

Tatueringar: Inga just nu tyvärr men det kommer nog att bli!

Höger eller vänster: Högerhänt, men jag önskar att jag vore vänsterhänt, det är mer coolt!

DIN FÖRSTA:
Operation: Min första var för en ögonsjukdom (gråstarr) och jag opererades för det 4 gånger.
Piercing: Öronen, när jag gick i 3:an, jag hade gröna fina stenar i öronen men jag fick infektion och fick ta ut dom och ta nya senare.
Tatuering:Fortfarande ingen som sagt.
Bästa vän: Min första bästa vän är ju helt klart Mirja, som fortfarande är min bästa vän.
Sporten du spelade: Måste ju ha varit fotboll alltså.
Husdjur: Vi hade en katt som hette Eskil när jag var liten, men han vart knäpp och rev mig över hela ansiktet så dom sköt honom.
Vaccination du minns: Stelkramp?
Konsert: KENT. Tror jag.. Jo! KENT.
Förälskelse: haha jadu, det var nog en kille som heter Simon. Han hade dock inte samma känslor för mig eftersom han berättade några år efter att han brände alla kärleksbrev jag skickade till honom.
Alkohol du drack: Pappas öl!

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: Väcka min fot som har somnat
Lyssnar du på: Fortfarande tvn...
Väntar du på: Morgondagen.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja, det tror jag väl!
Karriär i åtanke: Tidigare var jag ju som inställd på att bli lärare, men det lutar nog mera åt socionom eller något åt psykologhållet.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda är lika viktigt! Jag gillar mysiga kramar!
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: ..Samma sak där, båda två.
Snygg mage eller snygga armar: armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: haha tveksam? Nä och ingen riktig bråkstake skulle jag föredra heller.

HAR DU NÅGONSIN:
Tappat glasögon eller linser: Heh, ja.. Jag glömde mina glasögon på Siba en gång
Haft sex på första dejten: Dejt..... Men nej.
Krossat någons hjärta: Jag har säkert sårat någon, men jag hoppas att jag inte har krossat någons hjärta.
Har du blivit arresterad: Nej, men jag har varit med när en kompis blivit det.
Dissat någon: haha, ja men then again.. Vem har inte?
Gillat din killkompis (mer än som vän): När jag var liten så var jag ju barnkär i min bästa killkompis Tim haha

TROR DU PÅ:
Dig själv: Nä, tyvärr
Mirakel: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: Nej
Himlen: Njae
Tomten: självklart. Gosigosskägget
Att kyssas på första dejten: Nä, jag vill gärna känna personen jag kysser, annars betyder det ju ingenting..
Änglar: Det vet jag inte. Nä.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Aldrig i livet.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Det är klart, vill man bara så.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj
Vad vet inte så många om dig: - Att jag hatar coca-cola och talet : 23. Mer personligt än så vill jag som vanligt inte gå in på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0