Jag är tillbaka.

Midsommar i Junsele har varit bra, vi har kollat på fina bilar och druckit glassiga drinkar. Helt okej.
Hemvägen blev mindre glassig. Vi fick nämligen haveri halvvägs hem för en drivknut lossnade under bilen. Vi fick fixa bärgning. Men nu är vi hemma!

Ska ut och springa i högforsen med mamsen ikväll. Och imorgon blir det återigen tillbaka till körskolan... Jag önskar att jag vore klar typ NU och kunde spendera all min tid med min älskling. Men vi kommer inte ses förrän om typ 2 veckor och det är värdelöst.

Om 64 dagar åker jag till Italien. Det känns lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Sarah Ahlsten

Hej hej vad trevlig dina poster verkar. lär med all säkerhet läsa igen! =) Hoppas du har en trevlig vardag :)

2011-06-28 @ 15:23:37
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0