meningslöst inlägg. Svamel med andra ord.

Oskön lördag(?)kväll.
Jag har varit ensam hemma hela dagen och nu hela kvällen för pappa måste åka ut och jobba. Och mamma svarar inte i telefonen.
I feel sorry for myself. Och så saknar jag min pälskling.

Får kanske kolla på en till film (vilket är det enda jag har gjort idag)
Jag har kollat på:
Love and other drugs - Upptäckte att jag redan hade sett den när jag slog igång filmen.
Easy A - Över förväntan "tonårs- high school film".
The last song - Hade varit en sån jäkla bra film om inte Miley Cyrus hade haft huvudrollen, jag tål inte hon. Hon är ful, har dålig attityd och pratar konstigt.

Och två lost-avsnitt har jag också hunnit med för jag har börjat kolla om från säsong 1!

TURTLEPOWER.

Kommentarer
Postat av: guesswho

av någon anledning blir jag lite purken när jag läst att du börjat kolla på LOST. Eftersom vi sa att vi skulle göra det tillsammans, men sen säger den söta lilla ängeln inom mig att jag får skylla mig själv - det är ju jag som aldrig är hemma...

2011-06-05 @ 12:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0